Často kladené dotazy

Než se rozhodnete nás kontaktovat, můžete si přečíst odpovědi na šest nejčastějších dotazů, které od nových zákazníků dostáváme. Možná mezi nimi bude odpověď i na Vaši otázku. Se specializovanějšími problémy a konkrétními dotazy se ovšem nerozpakujte nás kdykoliv oslovit.

1
Mám k dispozici prostory prodejny a chtěl(a) bych si nechat vaší firmou zpracovat nabídku na obchodní zařízení (vybavení) těchto prostor. Jaký je postup?

Na základě vlastního zaměření nebo existujících plánů (projektů) potřebujeme od zákazníka půdorysné schéma místa včetně specializace sortimentu, který bude v obchodě nabízen. Rozhodně nám pomohou i digitální fotografie pořízené z daného objektu (či případně již z provozované prodejny). Na základě těchto podkladů zpracujeme půdorysnou studii s umístěním navrhovaného obchodního zařízení spolu s bodovou cenovou kalkulací k jednotlivým navrženým částem v interiéru. Ke kalkulaci přikládáme inspirativní fotografie z obdobně realizovaných prostorů či detaily částí zamýšleného řešení.

2
V jakém časovém úseku jste schopni již dohodnutý a stanovený rozsah realizace vyrobit a provést samotnou dodávku?

Závisí na podílu atypové výroby vůči typově dodávanému programu a také objemu realizace, proto je tato doba individuální. Vše se ovšem snažíme řešit v maximálně krátkém časovém úseku – obecně lze říci, že doba realizace středně velké zakázky se pohybuje mezi 3 až 4 týdny od podepsání smlouvy po konečnou dodávku.

3
Jaká jsou finanční pravidla a zásady postupu při realizaci?

U stálých obchodních partnerů jsou opět individuální. U ostatních je standardním postupem složení zálohy ve výši 50% z celkové ceny realizace při podpisu smlouvy (nebo dle podmínek smlouvy). Doplatek je při první realizaci zpravidla vyžadován v hotovosti po převzetí dodané realizace nebo je řešen převodem podle splatnosti koncové faktury (a dle podmínek v podepsané kupní smlouvě nebo smlouvě o dílo).

4
Je součástí Vaší dodávky i zajištění dopravy a samotná instalace zvoleného obchodního zařízení?

Ano, tato služba je naprosto samozřejmou součástí námi dodávaných interiérů a vše je realizovánou formou dodávky "na klíč".

5
Jaké další služby nám mohou být vaší firmou nabídnuty?

Hned v úvodu jednání lze především využít našich dlouholetých zkušeností ke konzultaci nad správnou koncepcí prodejny – jak vzhledem k uživatelské vstřícnosti pro vaše zákazníky, tak k podpoře vašeho prodeje. Pomůžeme vám také řešit způsob a vhodnost stavebních úprav, poradíme s výběrem osvětlení, barevným a materiálovým provedením prodejny a doplňkovým zařízením. Jsme schopni vypracovat i architektonickou studii v rozsahu 3D vizualizace pro vybrané sekce nebo celý prostor obchodu – v těchto případech se již (podle zvoleného zadání) ale jedná o placenou službu.

6
Je možné nabízený sortiment zhlédnout v "živé" prezentaci?

V Brně-Chrlicích kde je sídlo společnosti, máme showroom s prezentací používaných systémů a stěn, s ukázkami regálových sestav, prostorových stojanů, výstavních vitrín a celou řadou dalších doplňků. V rámci showroomu jsou dále prezentovány vzorky bust, figurín, materiálů a konstrukcí používaných při výrobě typové i atypové produkce – vše pro vytvoření lepší představy o budoucím vzhledu a funkčnosti vámi zařizované prodejny.

cr design news KATEGORIE KATALOGU
Akce / Slevy


CR DESIGN
oblasti / systémy

ARTHEMA GROUP
systémy / stojany / prvky

READY LINE
systémy / prvky

FIGURÍNY / MANEKÝNY


BUSTY / TORZA


cr design news NAŠI KLIENTI
nike globus a3 hannah timex rossignol gryc helia